عاشق باران(خسته ام اما منتظر)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلام برحضرت زهرا علیها السلام

یزیدبن عبدالملک از پدرش،ازجدش چنین روایت کرده است که:به خدمت حضرت فاطمه رسیدم.ابتدا برمن سلام کرد وسپس فرمود:چه شده است که صبحگاهان بو نزدما آمده ای؟عرض کردم:به دنبال برکت آمده ام. فرمود:پدرم به من چنین خبر داد که هرکس بر من وبر آن حضرت(ص)،سه روز سلام دهد،خداوند،بهشت رابر او واجب می کند.عرض کردم:درحیات آن حضرت وحیات شما؟فرمود:آری ونیز پس از درگذشت ما.

(وسائل الشیعه،ج۱۰،ص۲۸۷)

سلام هایی برگرفته از زیارت نامه ی حضرت فاطمه(س):

السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده

السلام علیک ایتها الرضیه المرضیه

السلام علیک ایتها الصادقه الرشیده

السلام علیک ایتها الفاضله الزکیه

السلام علیک ایتها الحوراء الانسیه

السلام علیک ایتها التقیه النقیه

السلام علیک ایتها المحدثه العلیمه

السلام علیک ایتها المعصومه المظلومه

السلام علیک ایتها الطاهره المطهره

السلام علیک ایتها الغراء الزهراء

السلام علیک یا فاطمه بنت محمد رسول الله ورحمه الله وبرکاته.

(اقبال الاعمال ص۶۲۴).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط asheghe baran در 10:10 | |